Veteriner Malzeme Blog

• Haziran 03, 2021 Pet Basın

Kediler ve köpekler, derilerinin altına implante edilmiş mikroçiplere sahip olacaklar.

Mikroçip
  • Haziran 02, 2021 Pet

Bir kedi sahiplendiğimizde onların sorumluluklarını almış oluruz, onların mutlu ve sağlıklı olmasını isteriz. Kedi dostlarımızdan birini sahiplendiğimiz zaman, yaşamımızı ve önceliklerimizi de buna göre belirlemeliyiz. Çünkü bir canın bütün sorumluluğu, sağlığı ve yaşamı bizim elimizde olmaktadır. Özellikle kedilerimizin sağlığı ve sağlıklı bir yaşam geçirmesi konusuna ekstra özen göstermemiz gerekir.

Kedi Aşıları, Kedi Aşısı Takvimi
  • Haziran 02, 2021 Pet

Kedi tırmığı hastalığı, Bartonella Henselae isimli bakteriyel bir enfeksiyöz etkenin yol açmış olduğu bir enfeksiyon hastalığı olarak bilinmektedir.

Kedi Tırmığı, Kedi Tırmalaması, Kedi ısırması
  • Haziran 01, 2021 Pet

Kedi sahibi olan insanlar ya da kedilerle çok vakit geçirip onları sevenler bu mırlama(gırlama) sesine aşinalardır. Çıkardıkları ses kediler için bir iletişim aracıdır. Bu ses ayrıca titreşim şeklinde de hissedilebilir.

Kedi Mırlaması, Gırlama
  • Haziran 01, 2021 Pet

Yaşamının ilk 4-5 haftasında yavru, hayatta kalmak için ihtiyaç duyduğu her şeyi anneden alır. Yavru kediler genellikle 7 haftalıkken sütten kesilir.  Annesi tarafından terk edilmiş yavru kedilerin beslenme bakımı daha farklıdır. Sahiplenmeden önce yavru kedinin terk edilmiş ve tek başına olduğundan emin olun. Yavru kedinin bakımı için kaç günlük veya haftalık olduğunu bilmeniz gerekir.

Yavru Kedi, Beslenme, Yeni Doğan