Satışlarımız Sadece Veteriner Hekimlere, Veteriner Teknisyenlere/Teknikerlere Yapılmaktadır. Fiyatlarımızı Görebilmek ve Sipariş Verebilmek için Lütfen Üye Olunuz.

Hayvanlar İçin Hızlı Test Kitleri

Hayvan dostlarımızın hastalık durumları ile karşı karma olasılıkları her zaman karşımıza çıkabilecek bir durum olmaktadır. Hayvan dostlarımızı da oluşacak bir rahatsızlıkta onun hastalığının ne olduğunu bulmak ve bu durumu en kısa sürece çözüme kavuşturmak için hızlı çözümler bulunmaktadır. Hızlı test kitleri hayvan dostlarımızda oluşacak rahatsızlıkları kolay bir şekilde çözüme ulaşmak için hızlı test sonuçları sayesinde kolaylıkla çözüm olacaktır. Hızlı test kitleri, kan, tükürük, serum ya da dışkıdan toplanan örneklerdeki virüslerin ve bakterilerin varlığını tespit etmekte için kullanılmaktadır. Hızlı test kitleri, en geç 15 dakika içerisinde, çok hızlı sonuç veren bir tarama testi çeşididir.

Hızlı Test Kiti Nedir?

Hızlı test kitleri çoğunlukla hayvanların idrar, kan ve dışkıları üzerinde test uygulaması için kullanılan ürünlerdir. Veteriner hekimlerimizin kullanım nedeni yardımcı malzemeleri arasında yer alan hızlı test kiti çoğunlukla 15 – 20 dakika içerisinde sonuçlar vermektedir. Ayrıca hızlı test kitleri tükürük, kan, serum veya dışkılardan toplanan örneklerdeki virüs ile bakterilerin varlıklarının tespiti için kullanılır. Bakteri ve virüslerin teşhisinde kullanılan hızlı test kiti malzemeleri sayesinde hayvanlarımızın olası bir hastalıkla karşılaşmalarını önlerken can kaybının da önüne geçmektedir. Bakteri veya virüs vücuda girdiği anda bağışıklık sistemi antikor üretmeye başlamaktadır. Antikorlar, bağışıklık sisteminin bir parçası olan kimyasallardır.Antikorların varlığı hayvanın vücudunda ilgili virüs veya bakterinin olup olmadığını belirlemede kullanılır. Diğer bir deyişle, hızlı test kitlerinin çoğu virüs ya da bakterinin kendisini aramak yerine antikorları tespit ederek sonuca ulaşmaktadır. Bu nedenle hayvan dostumuzun sağlığını korumak anlamında hızlı test kitleri her zaman çok önemlidir.

Hızlı Test Kiti Çeşitleri

Bu ürünler çeşitli yerlerine göre değişmektedir. Kullanım alanları o kadar geniş olduğu için çeşitleri de artmaktadır. Kullanmak istediğiniz ürünün amacını bilmeniz sizler için her zaman daha iyi olmaktadır. Hızlı test kitlerinde ürün çeşitlerini sayacak olursak eğer;

Buzağı İshal Test Kiti

Buzağı ishalleri teşhisi için kullanılan bu ürün, buzağı dışkısının orta kısmından alınan dışkı numunesi solüsyon içine konarak 3-4 dakika bekleme süresi vardır. Ardından test solüsyon tüpünün uç kısmı koparılarak sonucun çıkması için yaklaşık 10 dakika bekletilir ve sonrasında test uygulama broşüründe bulunan pozitif negatif ve invalid değerlere göre değerlendirilir.

İdrar Stribi Testi

Biyokimyasal parametrelerin idrarda tespiti için kullanılan idrar stribi testi, hayvanlarda meydana gelen hastalıkların tanısının konmasında için veteriner hekimler tarafından kullanılmaktadır. İdrar içine batırılan idrar stribi çubuğunun renk değişimine göre sonuca karar verilmektedir.

Numune Kabı

Veteriner test malzemeleri arasında yer alan CMT test kabı solüsyon hazırlığında ve tanı esnasında kullanılmaktadır. Kabın üstünde her bir meme lobu için ayrı yuvarlak bölümler yer alır. Test solüsyonu üzerinde yer alan bölümlere ilk süt atıldıktan sonra her bir meme lobuna yaklaşık 2 ml süt sağılır ve sonrasında her bölme içindeki süt miktarı ile eşit olacak şekilde CMT solüsyonu eklenerek sonucun ortaya çıkması için belirli bir süre beklenir.

Test Kartı

Hızlı bir mastit teşhis kiti olan mastit test kartı büyükbaş ve küçükbaş hayvanlarda daha çok rastlanan meme enfeksiyonlarının teşhisi için kullanılmaktadır. Pratik mastit test kiti ile çiftliklerde periyodik olarak yapılan testlerle bu kayıpların önüne geçebilirsiniz

Test Solüsyonu

Mastitis hastalığının hızlı tespitinde kullanılan CMT test solüsyonu 1 litrelik plastik ambalajlarda bulunmaktadır. Her bir test için ayrı olarak kullanılan solüsyon hayvan sağlığını korurken olası problemlerin de önlenmesini sağlamaktadır.

Hızlı Test Kitleri Fiyatları

Ürün fiyatları için sitemiz içerisinden en uygun fiyatlarda alım yapabilirsiniz. Sitemize üyelik işlemleriniz onayı olduktan sonra, siz müşterilerimize en iyi ürün hizmeti sunmaktayız. Veterinermalzeme.com adresine girişinizden sonra karşınıza çıkan üye ol kısmında işlemlerinizi yapabilrisiniz. Web sitemiz de ASAN Hızlı Test Kiti satılmaktadır.

Veteriner Hızlı Test Kitleri ile İlgili Sıkça Sorulan Sorular

Web sitemiz de Asan FIV Ab + Felv Ag, Asan Feline Parva, Asan Feline Corona Virüs, Caniv-4, Asan Mantar Testi, Asan Canine Distemper Virüs, Asan Giardia Ag, Asan Canine Parvo Virüs, Asan Parvo, Asan Toxoplasma Gondii, Asan Canine Leishmania Ab Test kitleri vardır.

Birçok marka veteriner hızlı test kitleri vardır. Anigen Rapid, Asan, Caniv 4 gibi markalar web sitemiz de satılmaktadır.

Hızlı test kitleri, hayvanseverler için veteriner kliniklerinde satılır. Veteriner klinikleri ise, medikal ve sağlık kuruluşlarından temin ederler. Hızlı test kitleri sadece veteriner kliniklere satılır.

Asan, Caniv 4, Anigen Rapid

Test çeşitine göre değişmektedir. Aynı zaman da web sitemiz sadece profesyonel ziyaretçiye açık olduğu için, klinik dışı bireylere satışımız yoktur. Web sitemizden sadece veteriner hekimler, veteriner tekniker ve veteriner teknisyenler alışveriş yapabilir.