Benzer Ürünler

Genject 2 CC 3 Parça (Contalı) Kısa ve Yeşil Uçlu Veteriner Enjektörü 250'li Paket Nedir?

Genject 2cc 3 parçadan oluşan kısa ve yeşil uçlu enjektör modeli veteriner hekimler tarafından en sık kullanılan enjektör modelidir. Veteriner kliniklerinde aktif olarak kullanılan Genject 2cc 3 parça kısa ve yeşi uçlu enjektör, hayvanlara enjeksiyon ve aşı işlemlerinin yapılabilmesi için kullanımı yapılmaktadır. Kolay ve pratik enjeksiyon işlemleri için tercih edilen ilk enjektör modelidir.

Genject 2 CC 3 Parça (Contalı) Kısa ve Yeşil Uçlu Veteriner Enjektörü 250'li Paket Özellikleri Nelerdir?

• Genject markadır.
  • Aşı için en uygun kullanıma sahip enjektör modelidir.
  • Veteriner hekimlerin en çok kullandığı enjektördür.
  • Contalı yapısı vardır.
  • Tek kullanımlık üründür.
  • %6 eğimli luer yapı.
  • Steril üründür.
  • Nontoksik ve pirojensizdir.
  • Paraldehit ile kullanmayınız.
  • Kolay ve pratik enjeksiyon işlemlerinin yapılmasına olanak sağlar.
  • 1 kutusu içerisinde 250 adet bulunur.
  • Sitemizde görülen fiyat 1 kutu fiyatıdır.

Genject 2 CC 3 Parça (Contalı) Kısa ve Yeşil Uçlu Veteriner Enjektörü 250'li Paket Hangi Alanda Kullanılmaktadır?

Genject 2cc 3 parçadan oluşan kısa ve yeşil uçlu iğne yapısına sahip olan enjektör modeli, hayvanların aşı işlemlerinin yapılabilmesi için veteriner kliniklerinde kullanımı yapılmaktadır. Tek kullanımlık yapısı olmasından dolayı, enjeksiyon işlemlerinden sonra tıbbi atık kurallarına uygun bir biçimde imha edilmesi gerekir.