Benzer Ürünler

TTT 2 CC 3 Parça (Contalı) Kısa ve Yeşil Uçlu Veteriner Enjektörü 300'lü Paket

TTT 2 CC 3 Parça (Contalı) Kısa ve Yeşil Uçlu Veteriner Enjektörü 300'lü Paket Nedir?

Veteriner enjektörü modeli olarka geçen TTT 2 CC 3 Parça kısa ve yeşi uçlu olan enjektör ürünü, hayvanların enjeksiyon ve aşı işlemleri için en çok kullanımı yapılan enjektör modelidir. Oldukça pratik, kolay ve hızlı bir enjeksiyon işleminin yapılmasına olanak sağlayan yapısı vardır.

TTT 2 CC 3 Parça (Contalı) Kısa ve Yeşil Uçlu Veteriner Enjektörü 300'lü Paket Özellikleri Nedir?

• TTT markadır.
  • 2cc yapılı ve kısa uçlu enjektör modelidir.
  • Contalı yapısı vardır.
  • Veteriner hekimler tarafından en çok tercih edilen enjektör modelidir.
  • Hayvanlara yapılacak olan aşı işlemleri için en uygun enjektördür.
  • Kısa uç yapısına sahiptir.
  • Yeşil uçlu enjektördür.
  • Tek kullanımlık üründür.
  • Steril.
  • 21G
  • 1 kutu içerisinde toplamda 300 adet bulunmaktadır.
  • Web sitemizde görülen fiyat 1 kutu için geçerlidir.

TTT 2 CC 3 Parça (Contalı) Kısa ve Yeşil Uçlu Veteriner Enjektörü 300'lü Paket Hangi Alanda Kullanılmaktadır?

TTT 2 CC 3 Parça (contalı) kısa ve yeşil uçlu olan enjektör modeli veteriner hekimler kullanımı için üretilmiş olan bir üründür. TTT 2 CC 3 Parça (contalı) kısa ve yeşil uçlu enjektör veteriner kliniklerinde hayvanların aşı işlemleri sırasında en çok kullanımı yapılan ve tercih edilen enjektör modelidir.